عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
کاربرد دولومیت در صنایع مختلف
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 321
نویسنده : عصر آسیا

مقدمه

سنگ معدنی دولومیت از کلسیم و کربنات منیزیم با فرمول شیمیایی CaMg (CO 3)2 تشکیل شده و دارای مقدار کمی از آهن، منگنز، کبالت، سرب و روی در ساختار خود است. رنگ آن سفید خالص است و خواص شیمیایی پایداری دارد. تعداد زیادی از صنایع برای تولید کالاها و محصولات خود به دولومیت وابسته هستند. در میان همه، شرکت پویان طلوع سپاهان به دلیل ارائه محصولات باکیفیت سنگ دولومیت در کلیه ی سایزهای دانه بندی که برای همه کاربردهای صنعتی مناسب است، شناخته شده می باشد. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با کاربرد و موارد استفاده دولومیت در صنایع مختلف توضیح دهیم.

دولومیت کلسینه چیست

در علم شیمی کلسینه کردن به معنای این است که یک ماده ی معدنی خاص در مدت زمان مشخص شده در دمای مورد نظر پخت می شود تا مواد ناخالص از آن حذف شده و کاملا خشک و یکدست شود. ماده کلسینه شده نسبت به ماده اصلی دولومیت خام واکنش پذیری بیشتری دارد. به دلیل عملکرد فوق العاده و بی نظیر آن در تصفیه و محافظت از پوشش نسوز روی فولاد و انواع محصولات فولادی، دولومیت کلسینه یکی از مواد اولیه مهم مورد استفاده در صنایع تولید آهن و فولاد است. همچنین دولومیت کلسینه در دامپروری، تصفیه آب و فاضلاب، شیشه و سرامیک و تولید سوخت زیستی کاربرد دارد.

دولومیت کلسینه


:: برچسب‌ها: ساخت کوره دوار , کوره آهک صنعتی , ساخت کوره آهک پزی , دولومیت کلسینه , آهک هیدراته ,



ابعاد و وزن بلوک هبلکس
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 280
نویسنده : عصر آسیا

ابعاد و وزن بلوک هبلکس

بتن هبلکس یک ماده ساختمانی سازگار با محیط زیست و غیر خطرناک است که از سیمان ، شن و آهک ساخته شده است. نمی سوزد ، نمی پوسد ، زنگ نمی زند ، در آب حل نمی شود و مقاوم در برابر سرما است.  در اتاقی که از چنین موادی ساخته شده است ، اقلیم خاصی وجود دارد.  در تابستان خنک و در زمستان گرم است.  وجود 40 تا 60٪ از منافذ کوچک هوا باعث ایجاد عایق صوتی خوب ، محافظت در برابر حرارت و وزن کم می شود.  مکعب بتن هبلکس به حجم ماده ای گفته می شود که ابعاد داخلی آن به متر یا سایزهای دیگر باشد ، اما به گونه ای که محصول دارای طول ، عرض و ارتفاع برابر با یک باشد. در فرم ریاضی کلاسیک ، سه ضلع برابر با یک دارد. بلوک هبلکس برادران اسدی که انواع بلوک بتن سبک aac و بلوک aac شما را با ابعاد و وزن بلوک هبلکس آشنا می کند.

ابعاد و وزن بلوک هبلکس

 


:: برچسب‌ها: بلوک هبلکس , کارخانه بلوک هبلکس , چسب هبلکس ,



روش های انتخاب شرکت باربری قابل اطمینان
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 344
نویسنده : عصر آسیا

مقدمه

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دغدغه بسیاری از افراد می باشد. در صورتی که نتوانید شرکت باربری مورد اطمینان خود را پیدا کنید، ممکن است وسایل شما در زمان جابجایی آسیب های بسیار شدیدی ببینند. اگر وسایل گران قیمت دارید، نحوه صحیح بسته بندی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، وارد شدن کوچک ترین آسیب به این دسته از وسایل می تواند باعث هدر رفتن مقادیر بسیاری زیادی از سرمایه شما شود. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با ویژگی های بهترین شرکت باربری و نحوه انتخاب آن ها توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مجموعه تضمین بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری شیراز با سابقه چندین ساله ای که در زمینه باربری و حمل اثاثیه دارد، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اگر برای بسته بندی و حمل وسایل خود به دنبال بهترین شرکت باربری در شهر شیراز هستید، این مجموعه بهترین گزینه است. کلیه ی کارکنانی که در مجموعه تضمین بار فعالیت می کنند، قدرت بدنی بسیار بالایی دارند و قادر هستند انواع وسایل شما را به شکل اصولی بسته بندی کرده و آن ها را حمل کنند. مدیریت محترم مجموعه تضمین بار شیراز برای راحتی مشتریان عزیز خود، کلیه ی خدمات را با تعرفه های بسیار مناسب ارائه می دهد. در صورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل خود را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست های خود در شرکت تضمین بار، پرسنل این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و به شما کمک می کنند تا وسایل خود را بدون وارد شدن آسیب و خسارت جابجا کنید.

بهترین شرکت باربری


:: برچسب‌ها: باربری شیراز , حمل اثاثیه منزل شیراز , بهترین شرکت اسباب کشی در شیراز , تضمین بار شیراز ,



محبوب‌ترین برند های ایرهاکی در بازار
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 338
نویسنده : عصر آسیا

محبوب‌ترین برند های ایرهاکی در بازار چه برند هایی هستند؟

به احتمال زیاد شما با مراجعه به شهربازی، از نزدیک این ورزش مهیج و وسایل آن را از نزدیک دیده باشید. این ورزش یکی از انواع ورزش‌ هایی است، که از دیرباز وجود داشته و افراد اوقات خود را به خوبی با آن می‌گذرانند. ایرهاکی ورزشی است، که بر روی میز انجام می‌شود و ممکن است به دلیل یک سری خصوصیات و ویژگی‌های این میز، نام ایرهاکی فول آپشن را بر روی آن نهند.

در واقع قبلا این بازی، هاکی روی یخ بوده است. ولی حال به صورت رومیزی می‌باشد. ایرهاکی‌ ها یکی از سریع‌ترین بازی‌ های رومیزی شناخته می‌شوند، که به دلیل هیجان بالا و سرگرم کننده‌ جزو محبوب‌ترین ورزش‌ها قرار گرفته است. امروزه نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان هم علاقه خاصی به بازی یا ورزش ایرهاکی دارند. در این مطلب تلاش کردیم تا علاوه بر معرفی ایرهاکی، به بررسی محبوب‌ ترین برند های ایرهاکی در بازار هم بپردازیم. پس فرصت را از دست ندهید و با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: دستگاه ایرهاکی , فروش ایرهاکی , قیمت دستگاه ایرهاکی , تجهیزات شهربازی سرپوشیده , تجهیزات شهربازی کودکان ,



معرفی و بررسی انواع سنگ فرش
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 322
نویسنده : عصر آسیا

مقدمه

شاید هرگاه نام سنگ‌ فرش به گوشتان خطور کرده باشد، شما فقط قرار گرفتن سنگ‌هایی به شکل منظم و بسیار دقیق را به عنوان سنگفرش‌ها به حساب بیاورید. سالیان سال است، که برای پوشش سطح خیابان یا مسیر عابر پیاده از سنگ‌ها و مواردی دیگر استفاده کرده‌اند. شاید از نظر شما پیاده رو یک مسیری است که شخص را از یک نقطه به نقطه دیگر می‌رساند و زیاد پوشش سطح آن از اهمیت برخوردار نیست، اما قطعاً مسیر عبوری که عابر قرار است از آن بگذرد بهتر است که چشم انداز زیبا و فرصت طلایی را برای عابران ایجاد کند. اگر شما هم علاقه دارید که با سنگ فرش پیاده رو و انواع ویژگی‌های آن‌ آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید و  تا آخر مطالعه فرمایید.

سنگ‌ فرش خیابان

تاریخچه سنگ‌ فرش خیابان چیست

سنگ‌فرش‌هایی که امروزه به این سبک و سیاق در خیابان‌ها می‌بینید، از رومیان باستان گرفته شده است. رومیان جزء معروف‌ترین قومی بودند که برای پوشش خیابان و معابر خود سنگ فرش‌ها را به کار می‌بردند. برای اولین بار آنها حدود ۵۰ هزار مایل جاده، که به شهر رم ختم شد را با سنگفرش‌ها پوشاندند.‌ از نظر آنها سنگفرش‌ها نظیر کوبیک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده، همچنین در برابر عبور حیوانات، ارابه و اسب بر اثر گذشت زمان از بین نخواهد رفت. با گذشت زمان کم کم استفاده از این پوشش در کشور ما هم رواج پیدا کرد.


:: برچسب‌ها: تولید کننده سنگ فرش , فروش سنگ فرش , کوبیک نامنظم , کوبیک منظم 6 وجه برش , کوبیک منظم 4 وجه برش ,



چگونه یک آب نمای خانگی مناسب را تهیه کنیم ؟
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 321
نویسنده : عصر آسیا

مقدمه

داشتن یک آب نمای خانگی موضوع بسیار جذابی به نظر می‌رسد، اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که آب نما ای که برای خانه خود انتخاب می کنید، باید در ابعاد متناسب و هماهنگ با ابعاد خانه باشد. از آب نماها و آبشارهای مصنوعی می توانید در فضای حیاط منزل، پشت بام، لابی، پاسیو و ویلای خود استفاده کنید و از زیبایی آن ها و هوای خنک و مرطوبی که ایجاد می کنند، نهایت لذت را ببرید. بهترین آبنمای خانگی در انواع طرح و رنگ، شکل و ابعاد مختلف و حتی جنس های مختلف وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان آب نمای مورد نظرتان را در بازار و از شرکت سازنده آبنما به صورت آماده انتخاب و خریداری کنید. همچنین می توانید خودتان با استفاده از گلدان های سفالی، سیمان، سنگ های مصنوعی و پمپ های آب و یا حتی با وسایل دور ریختنی، یک آب نمای  زیبا  خلق کنید.

آب نمایی که برای خانه ی خود انتخاب می کنید، نباید زیاد بزرگ و یا کوچک باشد و همچنین در محل های پر رفت و آمد نباید آن را نصب کنید، چرا که می تواند باعث مشکل  شود. اگر قصد خرید و اجرای بهترین آبنمای خانگی دارید، می توانید به شرکت فنی مهندسی، آب و آسمان پارسه که تولید کننده ی آب نمای موزیکال و شیشه ای و انواع دیگر هستند، مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی تهیه یک آبنمای خانگی متناسب با فضای منزلتان بیشتر آشنا کنیم. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین آبنمای خانگی


:: برچسب‌ها: شرکت سازنده آبنما , ساخت آبنما موزیکال , پیمانکار آبنما موزیکال , شرکت مشاوره آبنما موزیکال , تولید کننده آبنما موزیکال ,



ادویه ها با طبع گرم و سرد
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 363
نویسنده : عصر آسیا

مقدمه

بدن افراد با یکدیگر متفاوت است و دارای مزاج های مختلفی هستند. شما عزیزان می توانید با شناخت مزاج خود، مواد غذایی مناسبی را در رژیم غذایی خود قرار دهید. مصرف مواد غذایی با طبع های مختلف، می تواند بدن را از داخل گرم و یا سردتر کند. در صورتی که متناسب با طبعی که دارید از مواد غذایی مناسب استفاده نکنید، ممکن است در دراز مدت تاثیرات بسیار بدی بر روی جسم و بدن شما بگذارد. از انواع ادویه ها باید متناسب با فصول سال و میزان گرم و یا سرد بودن هوا، از مقادیر مناسبی از آن ها در پخت غذاهای خود استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در زمینه لیست ادویه ها با طبع گرم و سرد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید ادویه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، برخی از فروشگاه ها ممکن است از مواد افزودنی مضر برای خوش رنگ تر کردن ادویه استفاده کنند. مجموعه بازرگانی سیلانی به عنوان یکی از فعالان در زمینه فروش انواع ادویه ها با طبع سرد و گرم به صورت عمده و در تناژهای بسیار بالا، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. با خرید محصولات از این مجموعه و استفاده از آن ها در پخت غذاها، می توانید طعم بسیار منحصر به فردی به غذاهای خود اضافه کنید. جهت ثبت سفارشات خود در این مجموعه، تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مصرف انواع ادویه


:: برچسب‌ها: خرید ادویه , فروش ادویه جات , خرید عمده ادویه , فروش ادویه فله , ادویه جات در اصفهان ,