عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
بازدید : 474
نویسنده : عصر آسیا

با هدف داشتن لبخندی زیباتر و هماهنگ تر، درمان ارتودنسی بیش از پیش برجسته شد و انواع جدیدی پیدا کرد. علاوه بر این، تراز دندان های ایجاد شده توسط بهترین دندانپزشک ارتودنسی در اصفهان نه تنها برای زیبایی، بلکه برای سلامت دهان و دندان بیمار نیز مهم است. بنابراین بهتر است، تمام مزایایی که ارتودنسی می تواند به همراه داشته باشد، انواع آن و تاثیرات اصلی آن قبل و بعد از انجام را در این مقاله متوجه می شوید.

دستگاه ارتودنسی چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه ارتودنسی یک وسیله جانبی است که اغلب در درمان ارتودنسی استفاده می شود و هدف اصلی آن بازگرداندن هارمونی لبخند با اصلاح بایت و تراز کردن قوس دندانی است. قرار دادن دستگاه از طریق معاینه بالینی انجام و در انتها از یک نگهدارنده برای حفظ نتایج به دست آمده در طول درمان استفاده می شود. چه به دلایل زیبایی شناسی و چه به دلایل عملکردی، تغییر موقعیت دندان های ارائه شده توسط دستگاه ارتودنسی برای حرکت صحیح دندان و برای بهبود عملکردهای آن مانند گفتار و جویدن ضروری است. نتیجه نهایی انجام ارتودنسی در اصفهان شگفت انگیز است، زیرا اصلاح تغییر قابل توجه و بسیار رضایت بخشی را ایجاد می کند.  در مواجهه با مشکلات مربوط به ناهماهنگی دندان ها، متخصص ارتودنسی مناسب ترین فرد برای حل مشکل بهداشت دهان و دندان است که تعیین خواهد کرد که رویکرد ایده آل برای هر مورد چه خواهد بود.

تاثیر شگفت انگیز ارتودنسی در لبخند افراد

 


:: برچسب‌ها: دکتر ارتودنسی اصفهان , ارتودنسی دندان در اصفهان , ارتودنسی کودکان در اصفهان , بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان ,



ایمپلنت یا پروتز، کدام یک بهتر است؟
نوشته شده در شنبه 25 تير 1401
بازدید : 502
نویسنده : عصر آسیا

ایمپلنت یا پروتز، کدام یک بهتر است؟

کاشت ایمپلنت دندان یکی از پرتقاضاترین روش ها در کلینیک دندانپزشکی است و این به دلیل نیاز و ترجیح لبخندی سالم تر، زیباتر و هماهنگ تر است. انگیزه ها و مزایای متعددی در پس استفاده از ایمپلنت دندان اصفهان وجود دارد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری برای رفع همه ابهامات خود هستید، مثلاً ارزش ایمپلنت های دندانی، انواع، مراقبت و مزایای آنها، در جای درستی هستید! قبل از انجام کاشت ایمپلنت، آن را با جزئیات در این راهنمای کامل بررسی کنید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان و همچنین سایر روش های زیبایی با بازگرداندن لبخند و عزت نفس مرتبط است و بر اساس جایگزینی بخشی از دندان از دست رفته است. دلایل متعددی برای از دست دادن دندان وجود دارد، مانند بروز تروما و بیماری های پریودنتال. بنابراین، این روش بهترین گزینه در این موارد است که قطعی ترین و در دسترس ترین راه حل است. ایمپلنت دندان علاوه بر ایجاد اثر زیبایی شناختی بهتر، قادر به بازیابی عملکردهای جویدنی کافی و متعادل است و در نتیجه سلامت و تندرستی دهان و دندان بیمار را بازیابی می کند. ایمپلنتولوژی همچنین می تواند جایگزینی برای جایگزینی پروتزهای متحرک باشد، زیرا آنها ثبات، ایمنی و راحتی بیشتری را برای استفاده فراهم می کنند. در نهایت، این یک جایگزین مصنوعی است که به دنبال بازگرداندن طبیعی قوس دندانی از طریق تکنیک ها و انواع مواد مختلف است.

 


:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان اصفهان , کامپوزیت دندان اصفهان , لمینت دندان ارزان اصفهان , بهترین دندانپزشک لمینت در اصفهان , دندانپزشک متخصص در اصفهان ,