عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
راههای مقابله با موخوره
نوشته شده در دو شنبه 2 تير 1399
بازدید : 573
نویسنده : عصر آسیا

مو خوره یکی از مشکلاتی است که اکثر خانمها برایشان پیش آمده مخصوصا خانمهایی که موهای بلندی دارند .موخوره به دو یا چند شاخه شدن مو گفته میشود وبیشتر در موهای خشک متداول است وقتی لایه محافظ مو یا کوتیکول آسیب ببیند موخوره به وجود می آید و اگر موهای شما این مشکل را دارد میدانید که اگر زود اقدام نکنید تمام موی شما موخوره میگیرد و مجبورید آنها را کوتاه کنید چون راه خلاصی از موخوره تنها کوتاه کردن مو است  و شاید این کوتاهی دلخواه شما نباشد. اگر تا بحال با این مسئله برخورد کرده اید با همراه باشید .


:: برچسب‌ها: بهترین آرایشگر اصفهان , ریحانه نصیری ,



هر انچه در باره اموزش شنا باید بدانیدتاریخچه شنا
نوشته شده در پنج شنبه 29 خرداد 1399
بازدید : 587
نویسنده : عصر آسیا

تاریخچه شنا

شواهد نشان میدهد که قدمت شنا به 2600سال و به تمدن مصر بر میگردد انچه از اموزش شنا میدانیم از حروف تصویری(هیروگلیف) مصریان به دست اورده ایم. یونانیان باستان شنا را جزو برنامه نظامی خود قرار داده بودند و مانند درس الفبا از مهمترین موارد درسی برای مردان بوده است.

 

 


:: برچسب‌ها: اموزش شنا اصفهان , اموزش شنا بانوان اصفهان ,



چه کنیم دندان های سالمی داشته باشیم
نوشته شده در پنج شنبه 29 خرداد 1399
بازدید : 521
نویسنده : عصر آسیا

همه ما از داشتن دندانهایی سالم و زیبا لذت میبریم . اگردچار پوسیدگی دندان شویم بسیار اذیت میشویم همانطور که میدانیم دندان یکی از مهمترین اعضای بدن برای گوارش غذا است و اگر غذا به درستی جویده نشود دچار مشکلات گوارشی میشویم.

 

 

 


:: برچسب‌ها: دندانپزشکی اصفهان , دندانپزشکی خمینی شهر ,



طراحی سایت املاک
نوشته شده در شنبه 10 آذر 1397
بازدید : 581
نویسنده : عصر آسیا

شرکت طراحی سایت عصر آسیا با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی سایت برای اکثر مشاغل در ایران طراحی سایت ویژه مشاورین املاک را در دستور کار خود قرار داده است

با توجه به پیشرفت های دنیای تکنولوژی در بازار کنونی ایران نیاز به داشتن یک وب سایت در اکثر مشاغل حس می‌شود یکی از مشاغلی که عموماً کارشان با داده و اطلاعات است و اکثراً مجبور هستند انبوهی از اطلاعات را در دفاتر خود ثبت و ضبط کنند گروه مشاورین املاک می باشد

این بخش از کاسبان عموما از دیرباز کلیه اطلاعات املاک و مستغلاتی که مردم به آنها می‌سپردند را در دفاترشان ثبت می کردند و سپس با مراجعه یک مشتری برای خرید ملک مجبور بودند در کلیه اطلاعات ثبت شده جستجو کنند تا بتوانند ملک مورد نظر مشتری را به وی پیشنهاد دهند


:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ، طراحی سایت املاک اصفهان ,



عوامل موثر بر سرعت سایت
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 621
نویسنده : عصر آسیا

در مقالات قبلی طراحی سایت، در مورد تولید محتوا و رعایت اصول بهینه سازی و سئوی سایت مفصلا صحبت کردیم اما یکی از پارامترهای اساسی و تاثیرگذار دیگر برای بیهنه سازی سایت و سئو، سرعت سایت است.

 

 سرعت سایت چیست؟

سرعت بارگذاری صفحه و سرعت پاسخگویی سرور را سرعت سایت می گویند. سرعت بارگذاری صفحه مدت زمانی است که محتوای کامل صفحه بارگذاری شده و صفحه نمایش داده می شود. زمانی که کاربر درخواست خود یعنی همان آدرس صفحه را در مرورگر وارد می کند تا زمانی که دیتا از سمت سرور ارسال می شود، سرعت پاسخگویی سرور نامیده می شود، کاملا بدیهی است هر چه که این زمان ها کوتاهتر باشد سرعت سایت بیشتر است .


:: برچسب‌ها: سرعت سایت , طراحی سایت , سئو سایت ,



نرخ تبدیل چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 598
نویسنده : عصر آسیا

شرکت طراحی سایت عصر آسیا مجری سئو سایت در اصفهان قصد دارد در این مقاله، روش دیگری جهت بالابردن سطح فروش یا عملکرد اصلی سایت را توضیح دهد. نرخ تبدیل یک روش بدون هزینه و محاسباتی است که می تواند حین سئوی سایت انجام گیرد.

در بازاریابی اینترنتی ما به دنبال کسب درآمد بیشتر هستیم، در این خصوص اولین فکری که به ذهنمان خطور می کند افزایش ترافیک سایت و به دنبال آن افزایش فروش و یا درآمد است. اما شاید ندانید که با ترافیک فعلی سایت خود نیز می توانید کسب درآمد کنید.


:: برچسب‌ها: نرخ تبدیل , طراحی سایت اصفهان , سئو سایت اصفهان ,



چرا ساختمان خود را هوشمند کنیم؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 604
نویسنده : عصر آسیا

 

همواره سوالی در ذهن مشتریان خانه هوشمند نقش می بندد که توجیهی برای هزینه ی این کار بیابد. چرا خانه خود را هوشمند کنیم؟

شاید هرکس بطور کلی یک دیدگاه ذهنی از علت هوشمندسازی ساختمان در ناخودآگاه خود داشته باشد. اما قصد داریم در این مطلب تا حدودی علل هوشمند سازی ساختمان را از جنبه مصرف کنندگان مختلف مورد بررسی قرار دهیم.


:: برچسب‌ها: خانه هوشمند , قفل هوشمند , سیستم هوشمند ساختمان ,



استفاده از پرینتر سه بعدی در پروژه های دانش آموزی
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 528
نویسنده : عصر آسیا

 


در کالج وات هورست در کشور هلند پرینت سه بعدی به عنوان یک دوره انتخابی برای دانش آموزانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تکنولوژی هستند ارائه می شود. پس از مونتاژ یک پرینتر سه بعدی در کلاس، دانش آموزان از آن برای پرینت بخش هایی از بطری موشکی که با فشار آب راه اندازی می شود استفاده می کنند. این پروژه دانش آموزان را قادر می سازد تا دانش خود را در مورد علم و ریاضیات با پرینت سه بعدی به عنوان بخش مهمی از روند گسترش دهند. برای پیدا کردن برنامه های درسی که بر روی هر دو کاربرد علمی و ریاضی متمرکز هستند، مطالعه کنید.


:: برچسب‌ها: پرینتر سه بعدی , اسکنر سه بعدی , پرینتر سه بعدی اصفهان ,



سئو خارجی چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 29 مرداد 1397
بازدید : 577
نویسنده : عصر آسیا

در مقالات قبلی در در مورد سئو چیست و سئو داخلی مفصلا صحبت کردیم و یاد آور شدیم بعد از طراحی سایت، بهینه سازی آن مهم ترین مر حله به شمار می آید . در این راستا یکی دیگر از مراحل اصلی جهت بهینه سازی یا سئو سایتبعد از سئوی داخلی، سئوی خارجی است.

به زبان ساده و عامیانه هر اقدامی که در بیرون از سایت برای بهبود وضعیت سئو و بالابردن رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می گیرد سئو خارجی یا Off Page Seo گفته می شود. سئو خارجی یک شمشیر دولبه است که ضمن مفید بودن برای سایت می تواند مضر باشد. اگر سئو خارجی سایت به درستی انجام نشده و اصول مربوطه در آن رعایت نگردد، سایت با افت رتبه مواجه شده و رتبه خود را از دست می دهد. اصطلاحا باعث پنالتی شدن سایت می شود. در این حالت جبران خسارت از چنین سایتی از یک سایت نوپا سخت تر است.